RIU издава цялостно ръководство за хотели след COVID

RIU издава цялостно ръководство за хотели след COVID
  • То се състои от 17 протокола и обхваща изчерпателно новата ситуация, влизайки в детайлите на ежедневните операции и обслужването на клиентите, както и почистване и дезинфекция.
  • Разработено от специалисти от RIU в сътрудничество със специализираната консултантска фирма Preverisk, а основната му цел е безопасността на гостите и персонала.
  • Ръководството ще бъде споделено с цялата индустрия чрез партньорство, наречено Post-Covid19 Hospitality Sector Alliance (Съдружие на хотелиерския сектор след Covid19), защото най-важното сега е възстановяването на дестинациите и опциите, които предлагат като цяло.
RIU Hotels & Resorts работи в продължение на няколко седмици, за да създаде общо 17 протокола, които да служат за ръководство на операциите в хотелите при повторно отваряне след COVID. Те дават подробности за работата на всеки отдел на хотела, за да предлагат най-високите гаранции за безопасност на гостите и персонала. Отделите, които отсега нататък ще прилагат новите мерки в ежедневната си работа, включват рецепция, домакинство (почистване), трапезарии, барове, кухни, сладкарски изделия, прием на стоки, център за техническо обслужване, индустриални зони, зони за персонал, транспорт на персонала, фитнес и развлечения. По този начин те могат да управляват процеса на повторно отваряне по всеобхватен начин, който съставя аспекти от ограничаване на заетостта на хотела и всяка негова зона до правилната доза на изпитани и тествани вируцидни продукти.
 
Тези протоколи са създадени от професионалисти от RIU в сътрудничество с Preverisk Group, международна фирма, специализираща в консултации по здраве и безопасност, одит и обучение в туристическата индустрия. Партньорството създаде този набор от протоколи, които предлагат конкретни, практични решения за всички различни области на хотелите. Следващата стъпка ще бъде създаването на мрежа, съставена като широк алианс в сектора, за да се споделят и разпространяват тези знания сред всички участници в сектора, които искат, като се има предвид общата цел да възстановим нашите дейности безопасно и да спечелим доверието на клиентите в дестинациите. Като част от този съюз, всички участници ще имат достъп до обучителни модули, разработени от Preverisk, които ще обяснят прилагането на препоръчителните мерки. Тези протоколи вече са предоставени на испанските и международните регионални правителства, както и на TUI Group, за контрол на изпълнението.
 
Обучението на персонала е съществена част от тези протоколи, тъй като гарантира, че всички служители знаят какво трябва да правят, за да действат адекватно във всяка задача, която поемат в своята роля. Друга ключова част от успеха на този план е наблюдението на персонала и гарантирането, че те посещават работното си място само ако са в добро здраве, както и гарантирането, че никой от членовете на персонала, принадлежащи към рискови групи, не отговаря за опасните работни места като почистване на предмети или области със съмнения за COVID-19.
 
Прочетете цялата статия тук.