TUI представи 10-точков план с мерки и стандарти за хотелите

TUI представи 10-точков план с мерки и стандарти за хотелите

TUI представи 10-точков план с набор от мерки и стандарти за отваряне на хотелите си. Мерките ще позволят на гостите да се насладят на почивката си, като знаят, че са въведени най-високите хигиенни стандарти във връзка с Covid-19. В допълнение към организацията, планирането на капацитет и хигиенните мерки, планът включва и интензивно обучение на местния персонал. Новите стандарти не само ще бъдат приложени в собствените хотели на групата като TUI Blue, Robinson и TUI Magic Life, но ще бъдат предоставени и на хотелските партньори.

„Проучванията сред клиентите ясно показват, че безопасността и хигиената ще бъдат от първостепенно значение за почиващите след коронавируса“, казва Себастиан Ебел, член на Изпълнителния съвет на групата, отговарящ за опита на гостите по време на ваканция. „С нашата интегрирана система за управление на здравето и безопасността за цялата група, можем да гарантираме, че нашите хотели отговарят на високите очаквания на гостите и предлагаме най-добрата възможна защита срещу инфекции.“

Планът в детайли:

ХОТЕЛСКА ОРГАНИЗАЦИЯ

  • 1) Онлайн регистрация: Летуващите могат да правят безконтантен чек-ин в много хотели, като се регистрират онлайн, чрез уебсайта на хотела и своя смартфон.
  • 2) Правило за разстояние: В общите части на хотела, като например в ресторантите, коридорите или фитнес залите, всички служители са длъжни да спазват разстояние от 1,5 до два метра между тях и гостите. Например масите в ресторантите ще се почистват и отсервират само когато гостите са ги освободили.
  • 3) Планиране на персонала: Персоналът ще работи заедно във фиксирани екипи, за да намали възможните вериги за заразяване.

РЕГУЛИРАНЕ НА КАПАЦИТЕТА

  • 4) Ресторант: За да се ограничи броя на гостите в ресторантите, капацитетът ще бъде значително намален. Масите ще бъдат поставени на минимално разстояние от 1,5 метра един от друг.
  • 5) Удължаване на работното време: За да се осигури достатъчно място за всички гости, работното време на ресторантите и барове ще бъде удължено.
  • 6) Развлечения и дейности: Само събития, спорт и забавления, включващи малък брой участници и без близък контакт, ще бъдат достъпни. Голф или тенис, например, могат да се провеждат, но футболни турнири не могат. Грижите за децата в детските клубове и градини ще бъдат организирани според новите стандарти, в съответствие с изискванията на дестинациите.

ХИГИЕНА И ДЕЗИНФЕКЦИЯ

  • 7) Увеличаване на броя на диспенсърите за дезинфекция: Броят на диспенсърите ще бъде значително увеличен, така че гостите и служителите да могат да дезинфекцират ръцете си във всички важни точки на хотела. Например всички места, където се предлагат храни и напитки, спортни площадки и в зоната на лобито.
  • 8) Почистване на помещенията: Ще бъдат въведени обширни нови методи за почистване, за да се осигури най-добрата възможна защита срещу вируси. Всички стаи ще бъдат старателно почистени преди пристигането на гостите и при всяко напускаме на стаята, ще се прилагат същите интензивно протоколи за “дълбоко” почистване (deep clean). Особено внимание ще получат най-често използваните точки в стаите, като например бани, мебели и уреди като дистанционно управление за телевизори и климатици.
  • 9) Ограничаване на местата за самообслужване: Местата за самообслужване като бюфети ще бъдат намалени до минимум. Където е възможно, храните и напитките ще бъдат сервирани на гостите от персонала, който ще носи защитни маски.
ПРОГРАМА ЗА ОБУЧЕНИЕ
  • 10) Обучение от независими одитори: TUI ще обучава всички служители в собствените си хотели. Първите документи за обучение ще бъдат на разположение тази седмица.

Тези мерки ще бъдат в допълнение към законовите разпоредби на съответните дестинации. За да осигури еднакво високо ниво на безопасност в партньорските хотели, които не се експлоатират от TUI, компанията също така стартира цялостна програма за обучение и инспекция в сътрудничество с водещите консултанти по хигиена и безопасност на Cristal International Standard. Това включва учебни материали, уебинари и информация за клиентите и ще бъдат незабавно предоставени на партньорите.

„С този набор от мерки ние създаваме необходимата рамка, за да гарантираме, че можем да предложим на нашите гости приятни и безопасни преживявания за почивка веднага след премахването на ограниченията за пътуване. На TUI може да се разчита, че ще продължи да работи усилено, в тясно партньорство с туристически дестинации по света, за постепенно отваряне на глобалния туризъм“, добави Себастиан Ебел.